neděle 15. června 2014

Recenze: Vlad; poslední zpověď, C. C. Humphreys

Docela dlouho jsem přemýšlel, se kterou knihou natočím první recenzi. A pak jsem si vzpomněl na Vlada a bylo to jasné :) Když jsem si pak video pouštěl, zjistil jsem, že jsem neřekl úplně všechno, co jsem chtěl... Ale co se dá dělat, že? :D Učený z nebe nespad. Tady je oficiální anotace:

Drákula, to je legenda, která nemá obdobu a nezná hranice. Temný princ, krutý a nelítostný vládce z rumunských hor, který narážel své nepřátele na kůl. Ochránce víry, který celý život bojoval s nepřáteli křesťanů – Turky. Navzdory tomu jej církev i jeho souvěrci prokleli. Bytost nesmrtelná, které nemohl ublížit ani muž ani žena. Bestie z pekla, a přesto si jednoho dne našla v jeho srdci místo láska…
Vlad III. Dracula byl od svého zrození dítětem Draka. Jeho otec, sedmihradský kníže, byl nositelem Dračího řádu krále Zikmunda. Jako by toto jméno předznamenalo jeho povahu i osud. Jako malého chlapečka jej poslali jako rukojmí na sultánův dvůr do Istanbulu. Po zavraždění Vladova otce se vrací do rodného Valašska a jako celá jeho země je zmítán balkánskými válkami. Velice inteligentní a skvělý válečník, avšak člověk ovládaný svými nespoutanými vášněmi. I ve své nekonečné krutosti k válečným zajatcům byl vynalézavý a své zločiny páchal bravurně. 
Kdo byly osudové ženy jeho života? Jak skutečně zemřel, v bitvě či úkladnou vraždou? A proč byla jeho hlava po smrti oddělena od těla a pohřbena pod prahem utajeného kláštera vysoko v horách? O tom všem se vypráví v knize Vlad – Poslední zpověď.

No prostě boží knížka! Vážně moc skvělá! Doporučuju a dávám 95%


Žádné komentáře:

Okomentovat