čtvrtek 23. října 2014

Aktualizace

Jo, já vím, že v poslední době na tenhle blog docela kálím, ale... Propagace Urban games a všechny ty věci kolem mi dávají docela zabrat. Spolyká to spoustu času. K tomu přestavba a jiný povinnosti - popravdě jsem za tento měsíc přečetl jen jednu knihu!!! Což je teda nejhorší skóre za poslední rok. Stydím se. Ale zase na druhou stranu si ,,buduju kariéru,,, takže tomu můžu něco málo obětovat :D

No ale zpátky k tématu: na co se chystám.
Tak prvně určitě na recenzi knihy Slavnost Johna Saturnalla, která mě mile překvapila. A pak máme Book Haul za říjen. Myslel jsem si, že tento měsíc chvástačku natáčet nebudu, ale na poslední chvíli jsem si koupil pár knížek, takže ho přeci jen natočím :) K tomu všemu bych snad mohl hodit i nějaký moudrý článek
plus
chystám překvapení na Halloweena, takže se rozhodně nezapomeňte dívat!!! 
Prozradím jen tolik, že to bude tématické video :)

Listopad už by měl být v pohodě :D

Žádné komentáře:

Okomentovat