čtvrtek 9. října 2014

Spousta práce...

Ne, ještě jsem to nevzdal. Jen mám, jak nadpis napovídá, vážně hodně práce :D 
A to dokonce tolik, že jsem nepřečetl ani jednu knihu...

Jako první jsem začal číst Slavnost Johna Saturnalla. Čekal jsem knihu o kuchyni a jídle v 17. století, a autor mi hned ze začátku naservíroval malou vesnici, pomateného kněze a hon na čarodějnici! Takže jsem byl více než mile překvapen, protože inkvizice a hony na čarodějnice zbožňuju - i když osudy mých kolegyň jsou většinou velmi, velmi zlé :D Takže tady jsem se dostal ke stovce. Dneska snad ve čtení pokročím...

No a jaké jsou důvody? Rekonstruujeme dům, a to si vyžaduje vážně několik hodin úmorné práce, po které člověk nemá chuť na nic jiného, než na sprchu a postel. Když si uvědomím, že jsou před námi ještě minimálně dva týdny bourání a omítkování, k tomu moje práce a běžné starosti o domácnost (moje milá maminka si totiž s mladším bráchou odjeli do lázní, takže o domácnost se starám já...), začínám šílet už teď. Mimochodem, viděl někdo z vás Maleficent? Já ten film zbožňuju!!! :D

A dalším důvodem, proč prakticky nečtu, je, že ve volných chvílích makám na svém ,,projektu,,. Doufám, že se mi to povede dotáhnout do konce co nejdřív... Video by mělo být hotové do pátku, popř. do pondělí (uvidím podle nálady :D). Už se nemůžu dočkat, co na něj řeknete. No a aby to nebylo jen holé vypsávání, dám vám sem i jednu fotku z onoho projektu :D


1 komentář:

  1. To znám, sice nemám tolik práce jako ty (opravdu ti nezávidím) ale se školou taky málo stíhám.. Přijde mi, že času je hrozně málo :/ Na video a projekt se těším, jsem zvědavá co to bude :)

    OdpovědětVymazat