pondělí 17. listopadu 2014

Recenze: Mládí v hajzlu 1, Mladík v odboji; C. D. Payne

Jota 2009
190 stran

Tak tohle byl teda nářez. Knihu jsem četl před nějakou dobou na tabletu, ale jak už to tak bývá, papír je papír, a tak jsem skončil někde v půlce… Ale před nedávnem se mi do rukou dostala celá šestidílná série, a já se dal s chutím do čtení.

Nick Twisp je čtrnáctiletý puberťák z Oaklandu, který si na starém počítači píše svůj deník, kterému svěřuje všechna svá tajemství a tužby. Jeho nejlepší kamarád je Levák (tu přezdívku má oprávněně a vůbec nesouvisí s jeho povahou), a jeho největším přáním je zbavit se panictví dřív, než se mu na hlavě objeví pleš. Tenhle deník je plný sexu, touhy po sexu, erekce, humoru, onanie, holek, rodičovských neshod a dalších důležitých věcí v životě dospívajícího mladého muže.

Během svého měsíčního vypisování se dostane do spousty nepříjemných a hlavně absurdních situací, u kterých jsem kroutil hlavou a usmíval se jako šílený. Ze všeho nejvíc mě pobavila scéna s orálním sexem - když jsem ji četl, seděl jsem v narvaném autobuse a měl co dělat, abych nevybuchl smíchy!

Jako vážně, klobouk dolů. Tohle je přesně ten typ knihy, u které se člověk odreaguje a pobaví. A co na tom, že je to o puberťácích, jejichž hlavní starostí je akné a sex? Mně se prostě tahle ,,přízemní literatura,, líbí!
Ať žije OLE!

100%

2 komentáře:

  1. Super díky za recenzi, tak ono to bude tím že si tím prošel každý dospívající kluk. Tak asi pro to je to tak záživné a zábavné čtení. A každý má nějaké takové sebe vtipné příhody kterým se po čase zasmějete. Já jsem jednou našel tátovi takové pilule a půlku jsem si vzal když jsem šel s holkou ven na rande a docela trapas. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to věřím, že zrovna po téhle piluli to musela být jízda :D Děkuji za komentář ;)

    OdpovědětVymazat